۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

سرنوشت جرغی و برجگی باهم تنیده است و هیچ فرقی ندارد !

 


بر اساس اعلام دفتر معاونت ریس جمهور جلالتمآب استاد خلیلی ، شماري از علماء، بزرگان، فرماندهان جهادي و فرهنگيان، منطقه " جِرغي  " ولسوالي ناهور ‏ولايت غزني، در تارخ : 3 / 11 / 1391 با استاد خليلي معاون رئيس جمهور ديدار و گفتگو نمودند.‏

اما باتوجه به اینکه منطقه ای (جرغی و برجگی ) از لحاظ سرنوشت در عرصه های مختلف : فرهنگی ، اقتصادی ، خدماتی و سیاسی مشترک هستند و هیچ فرقی ندارد. اهم مشکلاتی این منطقه مانند: خرابی سرک های مواصلاتی ، نبود کلینک و مرکز صحی و نبود آنتن موبایل، که واقعا همیشه سر راه این مردم بوده و حالا هم هست. که امید است توجه جدی مسوولان مملکتی باتوجه به نیازجدی این منطقه صورت بگیرد.

بنابراین ، سوالی که مطرح است این است که: چطورشده  تنها (مردم جرغی ) زودتر از خواب بیدارشده  به  فکر این چالش ها افتاده است ؟  و از منطقه ای « برجگی » در جمع این ملاقات کننده گان محترم به چشم نمی خورد؟ آیا تاهنوز آنها در خوابند ؟


باتوجه، به اینکه بنده خودم مشکلات فوق را ازنزدیک شاهدش بودم و از طریق همین ( وبلاگ ) مشکلات این منطقه را در تاریخ : اکتبر 2010   و  14  ژانویه  2011   به خاطر اطلاع مسوولین ذی ربط  انتشار یافت.

متن گزارش ملاقات ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر